Regulamin serwisu
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy dokument (dalej jako: „Regulamin”) określa zasady korzystania z Apartamentów i Pokojów, które są udostępniane na podstawie Umowy Najmu zawieranej z następującym podmiotem: INA Management Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku (80-890) przy ul. Heweliusza 9, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Gdańsk, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000743606, NIP: 5833317195 w odniesieniu do Apartamentów i Pokojów położonych przy ulicy Łamanej 7 w Gdańsku (80-510) w obiekcie Rezydencja Merwede.
II. Definicje
- Apartament - lokal mieszkalny, który może zostać wynajęty w ramach Umowy Najmu;
- Pokój - lokal mieszkalny, który może zostać wynajęty w ramach Umowy Najmu;
- Cisza nocna - przedział czasu między 22:00 a 6:00, podczas którego Goście są zobowiązani do powstrzymania się od hałaśliwego zachowania;
- Części wspólne - części Obiektu, z których mogą korzystać Goście z różnych Pokojów lub Apartamentów;
- Doba hotelowa - przedział czasu, który Gość może spędzić w Apartamencie lub Pokoju w ramach zawartej Umowy Najmu. Doba hotelowa zaczyna się o 16:00 w Dniu przyjazdu, a kończy o 10:00 w Dniu wyjazdu;
- Gość - osoba, która przebywa w Apartamencie lub Pokoju na podstawie Umowy Najmu zawartej w Regulaminie Serwisu lub regulaminach innych platform służących do rezerwacji Apartamentu lub Pokoju, z których korzysta INA Management;
- Osoby towarzyszące - osoba nie objęta Umową Najmu zawartą z Gościem, przebywająca w Apartamencie lub Pokoju;
- Dzień przyjazdu - dzień oznaczony w Umowie Najmu, jako dzień rozpoczęcia Najmu;
- Dzień wyjazdu - dzień oznaczony w Umowie Najmu, jako ostatni dzień Najmu; 1
- Obiekt - nieruchomość, którą dysponuje INA MAnagement w celu wynajęcia Apartamentu lub Pokoju; 1
- Umowa najmu (Najem) - Umowa, na mocy której INA Management oddaje Klientowi Apartament lub Pokój w odpłatny najem, w terminie, który Klient wskazuje podczas składania Zamówienia;
- Wymeldowanie - proces, podczas którego Gość opuszcza Apartament lub Pokój, polegający w szczególności na zdaniu karty/kluczy do Apartamentu lub Pokoju oraz dokonaniu wszelkich rozliczeń;
- Zameldowanie – rejestracja Gościa w Apartamencie lub Pokoju, która polega na wypełnieniu kart meldunkowych przygotowanych przez INA Management i wydaniu karty/kluczy do Apartamentu lub Pokoju.
III. Zameldowanie
- Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
- Zameldowanie odbywa się w Recepcji, w godzinach jej otwarcia.
- Zameldować może się jedynie osoba, która ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych
- W przypadku, gdy Gość nie może zakwaterować się w godzinach otwarcia Recepcji, zobowiązany jest do poinformowania o tym najpóźniej dzień przed Dniem przyjazdu za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej.
- Recepcja przekazuje Gościowi instrukcje dotyczące Zameldowania w wiadomości elektronicznej najpóźniej w Dniu przyjazdu.
- W przypadku, gdy Gość odmówi Zameldowania, INA Management wypowiada Umowę Najmu bez zachowania terminu wypowiedzenia, zatrzymując Wynagrodzenie z tytułu Umowy najmu tytułem kary umownej.
IV. Zasady pobytu
- W Apartamencie oraz Pokoju obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych lub spożywania substancji odurzających. W przypadku złamania powyższego zakazu, Gość jest zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 500 zł za każde naruszenie.
- Goście i Osoby towarzyszące, przebywające w Apartamencie lub Pokoju, są zobowiązane do przestrzegania niniejszego Regulaminu, Ciszy nocnej, zasad BHP oraz przepisów ochrony przeciwpożarowej, a także zachowania zgodnego zasadami kultury osobistej.
- INA Management, w przypadkach naruszenia przez Gościa powyższych ppkt., w szczególności w przypadku podejrzenia, że Gość znajduje się pod wpływem środków odurzających, alkoholu, w stanie wyłączającym świadome podjęcie decyzji lub zachowuje się agresywnie w stosunku do INA Management lub obsługi Obiektu, INA Management może podjąć decyzję o wezwaniu Policji lub innych służb porządkowych. W takim przypadku INA Management ma prawo do natychmiastowego wypowiedzenia Umowy Najmu, zatrzymując Wynagrodzenie z tytułu Umowy najmu tytułem kary umownej.
- Osoby trzecie mogą przebywać w Apartamencie lub Pokoju Gościa w godzinach 06:00- 22:00.
- Gość nie może udostępniać Apartamentu lub Pokoju Osobom trzecim, a także zwierzętom, które nie zostały przez niego zgłoszone podczas składania Zamówienia. Dla potrzeb tego Regulaminu za udostępnienie uznaje się przebywanie zwierząt lub Osób trzecich w Apartamencie lub Pokoju w godzinach między 22:00 a 06:00.
- W przypadku naruszenia ppkt. 5 niniejszego Regulaminu, Gość może zostać obciążony kosztami pobytu tych zwierząt lub Osób trzecich, zgodnie ze stawkami obowiązującymi za wynajem Apartamentu lub Pokoju dla osoby lub zwierzęcia w czasie trwania Umowy Najmu.
- W ramach korzystania z Apartamencie lub Pokoju, Gość nie może:
 a.palić świec, kadzideł, rozpalać kominka lub grilla ogrodowego,
 b.oddać Apartamentu lub Pokoju w podnajem;
 c.udostępniać Osobom trzecim Apartamentu lub Pokoju, również w czasie trwania Umowy Najmu;
 d.usuwać z Apartamentu lub Pokoju elementów jego wyposażenia i dekoracji, a także przenosić elementów wyposażenia i dekoracji pomiędzy Apartamentami lub Pokojami;
 e.pozostawiać zwierząt oraz osób poniżej 13 roku życia bez nadzoru.
- W przypadku naruszenia zakazu zapalenia świec, kadzideł, rozpalenia kominka lub grilla ogrodowego, Gość zapłaci karę umowną w wysokości 500 zł.
- Gość jest zobowiązany do każdorazowego odpowiedniego zabezpieczenia Apartamentu lub Pokoju w przypadku jego opuszczania, w szczególności poprzez staranne zamknięcie okien i zamknięcie drzwi wejściowych na klucz. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody będące następstwem nieodpowiedniego zabezpieczenia lub zaniechania zabezpieczenia Apartamentu lub Pokoju.
- Miejsca parkingowe w garażu są dostępne dla Gości za wcześniejszą rezerwacją. Miejsce parkingowe jest dodatkowo płatne - stawka ustalona jest indywidualnie dla każdego obiektu.. Gość jest zobowiązany do starannego sprawowania pieczy nad pilotem do garażu. W przypadku jego utraty, INA Management może obciążyć Gościa karą umowną w wysokości 200 zł.
- Koszt za zgubiony klucz/kartę do Apartamentu lub Pokoju wynosi 150zł.
- Opłata za pobyt pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu (z góry).
V. Wymeldowanie
- Goście są zobowiązani do opuszczenia Apartamentu lub Pokoju najpóźniej do godziny 10:00 w Dniu wyjazdu. W przeciwnym wypadku INA Management naliczy opłatę za korzystanie z Apartamentu lub Pokoju przez kolejne Doby hotelowe pobytu Gości zgodnie ze stawkami obowiązującymi na Najem w Dniu Wyjazdu
- Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić recepcji najpóźniej do godziny 16:00 w dniu poprzedzającym koniec terminu najmu.
- Do godziny 14:00 koszt przedłużenia pobytu to 50% doby.
- Po godzinie 14:00 koszt przedłużenia pobytu to 100% doby.
VI. Odpowiedzialność gościa
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy. Każdy rodzic (opiekun), odpowiedzialny jest za szkody wyrządzone przez dzieci. INA Management ma prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za szkody dokonane w Apartamentu lub Pokoju.
- INA Management zastrzega sobie prawo do dokonywania podczas Zameldowania preautoryzacji podanej przez Gościa karty płatniczej lub pobrania zwrotnego depozytu gotówkowego w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych). Jeśli w Apartamencie lub Pokoju nie wyrządzono szkód depozyt zostanie zwrócony w pełnej kwocie. W przypadku stwierdzenia szkody w Apartamencie lub Pokoju depozyt zostanie wykorzystany w celu naprawienia powstałej szkody. W zależności od wysokości szkody INA Management zwróci niewykorzystaną część depozytu lub będzie dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
VII. Reklamacje, odpowiedzialność INA MANAGEMENT
- INA Management odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa do Apartamentu lub Pokoju na zasadach utrzymującego hotel lub podobny zakład, zgodnie z art. 846 Kodeksu Cywilnego, chyba że szkoda wynikła z właściwości rzeczy wniesionej lub wskutek siły wyższej albo że powstała wyłącznie z winy poszkodowanego lub osoby, która mu towarzyszyła, była u niego zatrudniona albo go odwiedzał.
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku uchybień związanych z wykonaniem Umowy najmu. Reklamacje Gość może zgłaszać na adres poczty elektronicznej: kontakt@inarent.pl
- W uzasadnionych przypadkach Gość może poprosić o przyjazd INA Management do Apartamentu lub Pokoju.
VIII. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem lub Regulaminem serwisu, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
 
  
  
  
 